|
|
|
|---|---|
|
Det kostar som alla vet på att inte köpa bmw:s -Sterlinggrå, titansilver eller svartmetallic! Länk Men detta är nog ingen ny info. | |
| Vit bil är väl trendigt just nu likaså mustasch. | |
| Har oxå hört att vit är på väg tillbaks lite | |
parolof |
Tycker alla har Sterlinggrå, titansilver eller svartmetallic, lite fantasi skadar inte, tror att lite "ovanlig" färger kommer att stå sig bra i framtiden |
| Ångrar fortfarande den vita M3:an jag inte köpte...läckert!! | |
|
Eller så kostar det inte. För köparen dvs :) /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
Här en vit M5 E60 till salu på Mobile...tyvärr med bild bara på inredningen! :-( Länk |
|
| Het debatt i kommentarfältet. "Min s60 spöar alla BMW". Så var det med den saken :o) | |
|
För att ni inte ska tro att jag äer helt knarkad så kan jag tillägga att jag har lyckats med att posta i fel tråd i ovanstående inlägg :o) Kan väl tillägga att jag tror färgen har mindre betydelse än skicket (några få färger undantagna). |
|
| acey...inte röka svamp på arbetstid..... | |
|
Finaste färgen är lät BMWs "platanengrün-metalic." Vad det nu blir på svenska har jag ingen aning om. :) >>>Need for Acceleration>>> |
|
|
Jag har titansilver trots att alla har det... En anledning är att bilen aldrig ser riktigt skitig ut. På lite håll ser den nytvättad ut. När sen bilrekondare säger att det är den bästa lacken så.. På nästa BMW blir det fortsatt titan eller svart metallic. Skulle vilja se den blåa lack som fanns med i den första flyern om E90. Mest troligt är dock att jag väljer en induvidual färg, kan vara värt 20.000 och 4 veckor extra i väntetid på bilen. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.