|
|
|
|---|---|
|
Jag har haft inbrottförsök inatt, de har rivit upp dörrhandtaget och lyckats få ut låsmekanismen som man sätter nyckeln i, men de har inte lyckats ta sig in i bilen. IF säger att självrisken är 3000kr, men även att BMWs vagnskadeförsäkring kanske står för det ?? Vad tror ni, BMW är stängt för dagen så därför skriver jag här...är nyfiken fram till morgon bitti... | |
|
Du har försök till stöld inte vagnskada,får nog pröjsa själv för vad de sorgliga gör om nätterna.Annars har väl försäkringsbolaget ett nummer du kan ringa dygnet runt. mvh |
|
|
Jag vill minnas att har dom inte stulit något så går det inte på stöldförsäkringen utan på vagnskadan. BMW CS #5206 |
|
| Måste man ha helförsäkrat för att få ut ersättning för skadegörelse??? Låter knäppt! | |
| Det var försäkringsbolaget som rekommendade att jag skulle ringa BMW om vagnskada... självrisken är 3000kr... det stal ingenting, och kom inte in i bilen.. .endast låset är demolerat, och borttagat, men mekanismen med fjärkontrollen fungerar fortfarande... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.