|
|
|
|---|---|
|
Tjena har en bmw 325 coupé -94 och jag ska byta ratt från en original ratt med airbag till en M3 ratt,hur ska jag göra? Jag va inne på bmw och dom sa att jag skulle ta bort batteriet i 20 min,sen skulle det vara 4st skruvar bakom ratten.Men det är bara 4 svarta hål,fattar ingenting. Om det är nån som har bytt nångång, svara gärna.. tack på förhand. mvh Pontus | |
|
i de hålen sitter det torx skruvar. vrid ratten ett kvarts varv och kika så ser du hur det ser ut! /crille the sky is the limit! |
|
| vi har testat det...det enda man ser är metall bakom någon plasthinna......inga spår av torx. | |
|
hmm..skumt. ja bytte ratt i min, hade den stora airbagratten som ja tror de flesta har, den satt med 4 torx, så släppte centrum, sen en stor bult på rattstången... the sky is the limit! |
|
|
Vart fick du tag på ratten? Jag skulle vilja ha en till min 323i -96 men vet inte vart man kan få tag på dom. Jag sett en kille som sålde en på blocket men det måste väl finnas fler. Treekrad orginalratt är det jag vill ha, alltså bmw ska ha gjort den, så m3-rattar och dylikt går bra. Nån som vet vart jag ska leta? |
|
|
hittade min m-tech II ratt på skroten. fast ja fick leta som sjutton. annars säljes de nya på schmiderman eller hur de stavas. the sky is the limit! |
|
| Har schmiderman nån hemsida eller så, som man kan kolla på. Jag hittar inget iaf efter lite sökande på google. Länk vore trevligt, om det finns. | |
|
gå in på "om autopower" i menyn på sidan här. å sen väljer du "sponsorsidan" sen ligger en länk till schmiderman där... /crille |
|
|
306euro kostar M-tech II ratten där... /crille the sky is the limit! |
|
| Stort tack haack! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.