AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
769

De betalar bötern, va tycker ni ?

Hej hej, sprang på en sida där man kan anmäla sig å så får man sin böter (hastighet) betald mot en fast årskostnad. Vad tycker ni om detta egentligen ?

Mvh Joffe

Då tycker jag att det har gått för långt och att man då behöver se över sitt körsätt.

...........

Det finns två bilar, en ny BMW eller en begagnad BMW.Länk
M5
523
M5-Power
M3 E46 Coupé -02
Finns många såna företag nuförtiden! ;)

"The hardest cars to chase are german BMW cars ..." - L.A. Police Department...
M5
523
M5-Power
M3 E46 Coupé -02
Länk

"The hardest cars to chase are german BMW cars ..." - L.A. Police Department...
Hmmm, jag får tala för mig själv, men jag tycker det här är suveränt. Var inne på doms sida www.tagen.se å läste igenom villkor mm, och de fungerar ju som ett vanligt försäkringsbolag då man har vissa krav på sig.....alltså försäkringen gäller inte om man har bälte, inte på 30 till 50 vägar mm mm.

e3
2.887
e34briliant
540iA -94
530D -02
Jag tycker det är bra med tanke på att många hastighetsbegränsingar är larviga. Som t.ex 50 på centralbron, 70 på essingeleden osv osv
Suveränt och fram för allt retar det upp mupparna på vägverket. Har väldigt svårt för myndigheter.

mh
MD
1.925
MD
BMW Sports Tourer
SKIT BRA!

Kör naturligtvis lagligt på 30 vägar, oftast 50 på 50 vägar också. Men kom igen, hur många kör verkligen 90 och 110 när de hastigheterna gäller? Normalt håller jag mig under 140 men att bli klockad på t.ex. 138 på 110 väg kostar 1600 spänn. Det är en stor utgift. Självklart är man medlem i något företag som täcker den kostanden.

Hur som helst, jag tycker det är riktigt riktigt BRA.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.