|
|
|
|---|---|
sasse |
Hej på Er BMW ägare! Kan någon tipsa mig om en "privat" service verkstad i södra Stockholmsområdet som har BMW som "sitt" märke, dvs ej en auktoriserad bmw verkstad, de tar lite för mkt för att det skall passa min plånbok, berätta även vad ni tycker om deras service och priser. Tack på förväg / Johan, ägare av en 320-93:a |
|
Per Larsson Bil och Motorteknik i Huddinge är bra... De har, enligt vad jag sett/läst, fått genomgående bra kritik här på forumet. Har själv anlitat dem, å de verkar mkt trevliga. Erbjuder lånebil till och med. Ett oljebyte var dock billigare på Skälby Bil och Plåt i Enköping (auktoriserade)! Rådmans Bil i Sthlm ska oxå vara bra har jag hört? //Koffe |
|
netsix |
JWR racing i tyresö 08-7454798. /netsix |
|
Hej, Per Larsson Bil och Motorteknik(tror jag att det hette) servade jag bilen hos nyligen. Bytte även skivor och belägg. Tot 8.000kr. Om de är billigast vet jag inte men de var VÄLDIGT trevliga och alla mina "dumma" frågor besvarades glatt och hjälpsamt. Att jag fick lånebil var ju ett extraplus. Jag är helnöjd! ps. adressen i telefonkatalogen är gammal(eller så är min katalog gammal) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.