|
|
|
|---|---|
|
Jag vill ha CD-spelare i min bil. Läs "nerifrån" för information. Diskussionen/prisförfrågan gäller en stereo från en bildemontering i Malmö, se länk: Länk Vad tror ni - funkar detta? Är det mycket jobb att få detta att fungera med multiratt osv? Och är det värt pengarna? 4000 för att kunna lyssna på CD suger... Tack på förhand! /Peter Oscar: 2005-05-09 (07:21) Nej, detta är en kasset bandspelare... Du behöver CD spelare och MID display, det har vi, pris komplett. 4000:- MVH Oscar Ni skrev: 2005-05-08 (23:45) Importerad BMW 528iA Touring -97 med "Reverse"-radio = ingen CD och inget stöd för CD-växlare. W187516 har enkel-CD, eller hur? Mvh Peter | |
|
Nej jag skulle lägga slantarna på en CD växlare t.ex. Sony CDX-T69 eller CDX-T70MX eller Alpine CHA-S634 ( med interfacebox från Connects2 resp Alpine) kostar lika mycket och funkar som en orginal växlare ( samt spelar MP3..) Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Men har jag stöd för CD-växlare? Hur vet jag det? Läste någonstans på forumet att Reverse inte har det. Dessutom finns det nog inga kablar dragna bak vad jag kan se. |
|
|
Du har väl inte en reverse i din 528 heller?? har du MID har du minst business Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Nog har jag för mig att det står "Reverse" på den, ska kolla imorgon. Eller blandar jag ihop saker nu? Har ju bara ägt den 5 dagar... :))) Vad är MID? |
|
|
Kollade din bil i annonsen och du har en MID (MultiInformationDisplay) och därmed INTE en reverse ( som är std på 520,523 och 525TDS) MID är mittenpanelen där radio,telefon, BC mm mm visas Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.