|
|
|
|---|---|
|
Det är nästan så att man inte vågar fråga vad ni tror denna är värd! Jag vet att den har gått långt så det behöver ni inte påpeka. 330IA Touring -02 , svart metallic (faceliftad), 16 300 mil (jag kör mycket) - Vinterdäck 4 nya Gislaved Nordfrost på BMW 17" original fälg (6 ekrad) - Sommardäck MV72 18" med Dunlop Sp9000, 225x40, 255x35 - Helskinn ljusgrått med sportstolar och minne - 16:9 Navi + TV - BMW original trådlös mobiltelefon - Original avtagbart drag, Westfalia - ACC/Klimatanläggning - M-Multifunktionsratt - Xenonstrålkastare - DSC - Armstöd - Farthållare - Ädelträpaneler - Alla servicar är gjorda, inspection II vid 12 000 mil - H/K stereo - CD växlare - Rails - PDC - Ny värme isolerande framruta (stenskott) - Vita blinkers - Alla mjukvaror är uppgraderade: motor, växellåda, navi - Nya länkarmar för ett par hundra mil sedan - + allt annat som är standard förrutom regnsensor! - 1 ägare i tyskland och jag i Sverige. Naturligtvis finns full dokumentation med kvitton på alla servicar. Tja jag har säkert glömt något! /s-w | |
| Jag vet inte vad den är värd direkt, men jag skulle tippa på att den går under klubban för ca 165-175kkr. Pga att antalet spekulanter är få. | |
| Jag tippar på 160 kkr. | |
|
Såg nu att den hade navi åxå, kanske går att klämma ut lite mer för den... Bilen har verkligen helrätt utrustning! |
|
|
Jag skulle gissa att den har 16:9 Navi + TV. ;) Kolla fjärde raden i utr. listan. |
|
|
Sorry, glöm mitt inlägg. Läste "Säg att den har ..." |
|
|
Tack för svaren jag glömde några saker: - Defa warm up, motorvärmare, kupévärmare, batteriladdare - Automatisk avbländbar innerspegel - Larm - Röststyrning (förstår tyska) + handsfree /s-w |
|
|
Jag skulle satt ut den för 195.000:-/199.000:- pga av milen, men räkna med ett slutpris på nånstans 170-180.000:-... Mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.