|
|
|
|---|---|
|
finns det trimkam till 535? vad kan man få tag i det, eller är det nån som har liggande? Man kanske kan ta från en annan som är vassare, nån som kan tipsa är jag tacksam.. | |
|
Ja det finns... Du alltid pröva att annonsera på köpes delen på börsen. Vet inte hur du har det i Alingsås med firmor som renoverar/trimmar motorer.. Annars finns ju Primoto i Skövde, har jag anlitat och dem var bra.. Sen är det nog bara att söka lite på nätet så hittar du säkert massa alternativ... |
|
|
Motornord... ///Magnus |
|
|
jag hade Portad / Planad topp, urputsat i grenrören, sportavgas, chip, och filter, samt en dr schrick 284 i min 535a, lite orolig tomgång men gick RIKTIGT bra... köptes från motornord. /mvh jocke |
|
|
Hej, kolla på ENEM, dom har BMW kammar till de flesta modelleran. Även omslipning. /mvh Jan C |
|
|
Kolla även på Länk Hälsa från mig. =) |
|
|
Bra tips, men vilka tror du gör PPF:s kammar? Kan väl inte vara någon hemlighet, det har ju Bäckis meddelat i deras eget Forum. Eller de s k "Rör Olsson" kammarna? Samma leverantör. MvH/JanC |
|
|
janc Jo, det vet jag väl. Men ENEM är ju lite mer omfattande, vilket gör att det kanske kan vara värt några extra kronor att vända sig till BMW-experter på en gång..? Jag påstår ju inte att ENEM är amatörer på BMW, utan att PPF är lite bättre, bara! =) Sen är det ju bra för mig om han hälsar från mig, och om jag lyckas locka en halv kundkrets till dem så kanske jag får rabatterade priser. ;) |
|
|
Det är helt okay om du går till PPF istället, däremot tycker jag att det är synd om kunder som inte vet vart dom skall vända sig inte väljer någon av oss. Alltid bra att ha flera alternativ. MvH/Jan C |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.