|
|
|
|---|---|
|
Jag installerade igår en baslåda i min Bmw, jag drog både lågnivåkabeln och strömkabeln på vänstersida i bilen. Under passagerarsätet och in under vänster nackstöd i baksätet. In i bagaget och sedan ned till steget och lådan. Detta verkar gett problem, det låter som ett vinande ljud i de gamla högtalarna (pioneer från 98) i alla fyra. För att motverka detta köpte jag i dag ett störningsfilter på MDS. Tror ni att detta kommer att få bort störningarna? Behöver jag skärma av de gamla kablarna där alla tre går i hop ( bakom nackstödet?). Hur gör jag detta på bästa sätt isåfall? By Tommy MSN: Tomsan84@hotmail.com | |
|
Jag kan ju även göra följande tillägg att när jag kör steget och hela systemet bara på batteri (startar ej bilen, bara vrider igång nyckel) så är det inga störnings problem. By Tommy MSN: Tomsan84@hotmail.com |
|
|
jag har samma problem. kör me e30. köpte ett störningsfilter å satte det vid batteriet. men hjälpte det gjorde det inte.. • BMW • Team PuffSpin Racing • ♥ BMW - Körlek vid första bakvagnskastet ♥ |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.