|
|
|
|---|---|
|
Har smort in skinnet med läderbalsam flertalet gånger + att jag provart att ta "slitagesprickorna" med grå skokräm men det blir inte bättre. På svart skinn som jag hade på min förra bil körde jag med svart skokräm och det blev kanonbra resultat. Vad ska jag använda för något för att färga sprickorna med? Det är inte mycket som är slitet, men helhetsintrycket skulle bli så mycket bättre om man kunde får ordning på detta. | |
| Länk | |
|
Finns ett företag som heter leather care, de saluför en serie produkter som heter colour make up, fungerar som ett vanligt skinnbalsam fast med pigment i.. finns i många färger.. pris ca 130 kr för en burk.. sök på företagsnamnet på google.. Mvh Mathias |
|
|
colour make up kan du köpa i möbelföretaget MIOs butiker. Tyvärr har dom inte den ljusgråa nyans jag har på min montana klädsel. Jag har köpt en lite ljusare grå och lånar lite av den svarta från en vän. Skall fixa detta vid tillfälle. Lovar att återkomma med resultatet, Johan S #4079 & B.M.W #4079A Chassinummer:DK41 411 www.bimmer.se Länk |
|
Smiley© |
Jag kan inte rekomendera detta då jag inte själv användt det, men jag kan tipsa om att det finns iaf. Länk kolla längre ner på sidan, finns 2 olika allternativ längst ner på sidan. /Thomas |
|
Problemet är, att det är inte så lätt som ni tror, man måset ha hela färgkittet, för att sen kunna blanda fram rätt kulör..jag har Leather master..funkar kanon..hel väska, kitt kostar ca 2000:- det är inte den höga farten som dödar, utan det plötsliga stoppet!! |
|
| jag gjrode som så att jag köppte grå färg från leathermester som var mycket för ljus, men pga att jag köppte svart färg till sofforna hemma så kunde jag blanda fram rätt färg och resultatet blev kanonbra. | |
|
ja och vit.. ska du med ha.det är ett himla meckande...och testande det är inte den höga farten som dödar, utan det plötsliga stoppet!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.