AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
832

Rapport om M5 3,6 från Odelzhausen

Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Har också varit och tittat på en M5 3,6 från Odelzhausen. Kostar EUR 4950. Den var precis som den Daytonavioletta M5 3,8:an mycket matt. Hade också en sprucken framblinkers (se bild). Vad som var positvit var att den fortfarande hade kvar sina originalfälgar samt att M5-märket verkar sitta på sin originalplats. Verkar i alla fall suttit där ett bra tag. Lös list, någon lucka saknades, men om man läser i annonsen på mobile så kan jag efter att ha sett den bilen säga att den INTE har gått 8700 mil. Min uppskattning efter att dessutom ha kollat på inredningen att den MINST har gått 20.000 mil. Det var mycket sprickor och smuts på skinnet. Bilen stod helt öde. Man kunde knappt tro att det var någon som sålde den, knappast en bilfirma. Den stod tillsammans bland några andra bilar som också var till försäljning. Även om inte någon av de M5 E34 som jag har varit och kollade på har varit fräscha så är det ändå kul att se dem. Mycket kul att de har bevarat 3,6:an med originalfälgarna. Man får dock lägga ut en hel del pengar för att få de M5:orna i fint skick, samt att man får hoppas att motor och växellåda är fint.

Här finns lite bilder:

Länk

//Schnitzer

Denna såg bättre ut än 3,8:an, den hade jag valt mycket hellre, även om det självklart hade dragit i väg, pengamässigt att få den i bättre skick, inga bilder på inredningarna?

Mvh Stephan
Intressanta mini reportage Schnitzer! Keep it up!

Min M5 i svenska E39 M5 registret
Länk

Schnitzer: Har du flyttat till tyskland? eller är du uppe bara på semester?

har läst alla dina reportage om och om igen,

en STOR TACK till dig som delar med oss dina bmw upplevelse!!!

MVH
MAuricio
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Stephan735i: Jag har tyvärr ingen bild på inredningen på 3,8:an men på 3,6:an. Vill du att jag skickar den till dig? Den är inte så jättebra eftersom jag tog genom rutan, men säg till om du vill att jag ska skicka den till den.

bayerischemotor: Självklart :)

Maurixt: Nej, det har jag inte. Jag är bara här tillfälligt. Kommer hem lite tidigare än väntat, någon gång i juni. Självklart så delar jag med mig mina BMW-upplevelser!

//Schnitzer

Maila gärna bilden, på inredningen, till mig.

Mvh Stephan
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Stephan735i: Du har mail! Glömde tyvärr att förminska den dock, den är ganska stor.

//Schnitzer

Jo
1.142
Jojje81
740ia -96 19"
325Ci M-paket
Schnitzer:

Skulle du kunna kolla upp åt en Autopower å även gammal ICQ vän? :) Även om det inte e en bmw.. ?

Bara undrar.. har hittat en bil man e rätt sugen på :)

Mvh Jojje
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Jojje81: Ja visst, det ska nog inte vara några problem. Bara inte bilen finns för långt ifrån mig. Du kan ju skicka mig ett e-post på:

m5.individual@gmail.com

...och berätta vad du har hittat. Använder ICQ:n ibland och jag vet inte om du har försvunnit från min lista. Hör gärna av dig!

//Schnitzer

Bra jobbat schnitzer ! Kul att läsa, vad gör du i Tyskland jobb lr?
börjar bli sugen på en tredje M5 e34 !!!!!
Jo
1.142
Jojje81
740ia -96 19"
325Ci M-paket
Du har mail schnitzer!

Mvh Jojje
gummipap
ny köpt 90 har ni nån välkomst drink till oss

bilpullaren
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
gummipap: Välkommen! Då får lägga upp bilder på din pärla!

//Schnitzer

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.