AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
592

Rapport om M5 3,8 från Schwabmünchen

Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Var och kollade på den Daytonavioletta M5 3,8:an som finns i Schwabmünchen för EUR 6500 (på mobile). Den var verkligen inte i fint skick. Först när jag började titta så fick jag se att den var väldigt matt i lacken. Det ända som imponerade var originalskicket. Det svarta skinnet var faktiskt i väldigt fint skick. Det var på utsidan som den såg förjävlig ut. Diverse repor, små kantstötningar på fälgarna, dålig omlack på vissa ställen, lite lätt rostiga utblås (se bild) och det värsta av allt, tankluckan. Där har någon varit och försökt göra något. Var en hel del rost där. Bland de häckigaste M5 3,8 som jag någonsin har sett. I klass med vissa 3,6 som jag har sett. Jag har lagt upp lite bilder för den/de som är intresserade.

Länk

//Schnitzer

Riktigt riktigt fult försök till lagning runt tankluckan, underligt att båda M5:orna har sidoblinkers, bra för Svenskköpare, men underligt att dom var beställda med sidoblinkers, skönt att du hittade en, fin Daytonaviolett i stället för att behöva stå ut med denna, Daniel.

Mvh Stephan
Vilket skrot! Vad stod det i annonsen? Top Zustand, som vanligt? :P

Mvh,
Kalle
_____
525an: Länk
Ingen pärla direkt:)

Min M5 i svenska E39 M5 registret
Länk

Vilket lik!
Man få det man betalar för...
Det finns inga genvägar...
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Stephan735i: Jo, det är sant.

Nej precis, det är ju så.

//Schnitzer

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.