|
|
|
|---|---|
|
köpte eller bytte till mej en bmw 520 24v 92:a idag.....lite nyfiken på vad "panelen" säger om värdet?? besiktad & skattad i stort sett rostfri fin i lacken (vit dock men) ingen direkt utr.,abs,servo,c-lås,cd 16" sommarfälg med bra däck 15" dubbdäck som också är helt ok zender vinge bak import -99 26000mil på mätaren.....(men det tar jag med en nypa salt) är än sålänge (ska ej säga för mkt) väldigt nöjd. vad kan man säga om värdet? | |
| 16-20000:- uppskattar jag ett eventuellt försäljningsvärde till. Största minuset är ju såklart att den är vit. | |
|
jo,vita bilar är ett minus jag vet,men måste säga att den verkligen är vit & fin...:) 16-20?...hm....då har jag inte gjort brt mej totalt då...:) den har kostat mej ca 14.... |
|
|
50 tusen lätt!!! /Daniel |
|
| hehe....:9 danragn,du kan få den för 40 vid snabb affär & sedan sälja den för 50 = snabba 10tusen...vad säger du??..:) | |
|
Sjysst... Den tar jag.. =) Ähh är lite bitter för att BMW bilarna inte går att sälja. Så man måste försöka trissa upp priserna lite på samtliga bilar.. /Daniel |
|
| Eller hur! Kan inte alla här som säljer sin BMW lägga på 20 tusen på det "vanliga" priset så öker vi värdet på dom :) | |
| e34briliant: det gör ni ju redan ;-) | |
|
Robert:fin pesentation i din profil :-) ///Johan Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.