AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
444

Batteri sökning?

Visa användare
214
oset_olholm
525 IA -95
Hejsan har uppstått ett litet problem....jag hittar inte batteriet i min bil. Har en bmw 525 a 95a och då har jag kommit fram till att de borde sitta under baksätet, hoppas jag har rätt. Problemet blir bara att jag inte kan få bort sätet vet inte vad ja gör för fel, och ja jag är läskunnig men de som står i instruktionsboken fungerar inte, inte för mig i alla fall.

Tack på förhand Jocke
Ba
1.367
Baader
BMWlös sen -08

ryck upp den i framkant bara
Visa användare
214
oset_olholm
525 IA -95
Men alltså då behövs det mycket våld kan ja säga säker på att det bara är att ta tag i framkanten på själva sitsen och dra uppåt...hur sitter den spärrad i så fall ??
Visa användare
214
oset_olholm
525 IA -95
*upp* alltså snälla måste få hjälp!
Det är bara att ta i framkanten på dynan (en sida ut gången går bäst) och rycka rakt upp.
Man kan m.h.a. av en stor mejel bryta lite lätt i fram kanten ( vid andra sömmen tror jag..) så den släpper lättare ur snäppena

Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk)
Att bända med en mejsel låter lite vanskligt om man är rädd om sin klädsel, eller framförallt om man har skinnklädsel...

Baksätet sitter fast på två ställen i framkant ungefär i höjd med där man sitter. Det är bara att ta tag i framkant och rycka rätt upp, men gör det i vardera ände av sätet så går det lättare.

// Jögge Länk

Jögge: snyggt och försiktigt md en BRED mejsel precis i glipan mellan mattan och sätet så snäpper det loss utan att på något vis göra åverkan på nån klädsel..

Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.