|
|
|
|---|---|
|
Kunde man välja ha kromade lister runt fönstren istället för Shadowline på M5? Såg idag en blå med just kromade lister. Den hade även 17" M3-kopior med vinterdäck så det såg lite lustigt ut. Kollade regnr och det var en riktig M5, hemmahörande i Stockholm och med körförbud(!). ___ //Ulf | |
|
Det gick alldeles utmärkt, på yngre exemplar satt det även en kromlist på bagageluckan. Mvh Stephan |
|
|
Sterlinggrå -02:a i Chromline utförande... Länk Mvh Stephan |
|
| Oj, den M5:an var rysligt snygg.. | |
|
Där ser man, har väl inte sett någon "live" tidigare vilket var anledningen till att jag reagerade på den jag såg i dag. På den silvriga som det länkas till ser det ok ut men den blå jag såg idag hade jag hellre sett med shadowline. ___ //Ulf |
|
|
Har sett 2-3 stycken utan shadowline, Den senaste var på dom. republiken av alla ställen. Har nog en bild på den någonstans om du är intresserad.... /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Finns en carbonsvart i Helsingborg med chromeline, ser riktigt bra ut. Gillade den sterlinggrå M5an, snygg färgkombination. MVH / Jacob |
|
|
Jag gillar med shadowline utförandet. Jag har också de mörkare fälgarna på min, ser bättre ut på en mörk bil tycker jag. Chrom ala pimp my ride? Hemska tanke:) Min M5 i svenska E39 M5 registret Länk |
|
| Ser helt ok ut, så länge de skippar den smaklösa kromlinjen på bakluckan. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.