|
|
|
|---|---|
|
Skulle byta Tändstift på min m3 idag men det gick inte så bra. För det första så satt ett tändstift löst och jag undrar vad som kan hända, om det är skadligt osv? Sen när jag skulle skruva i dom nya stiften så hade jag fått fel av BMW! SUCK! Ytterligare 2 anledningar till att fortsätta att sköta servicar själv och aldrig lita på verkstad. (har råkat ut för otrevligheter varje gång jag haft mina bilar på verkstad) Vad heter tändstiftet som sitter i m3 3.0? så jag kan säga det direkt till dom på bmw så det blir rätt nångång. Tillägg: Det var Autosport i malmö som hade skruvat i tändstiften som satt lösa... Lätt hänt kanske men nu vet ni. | |
|
Stiften du ska ha i din bil heter BoschY5DDC kostar hela 156 kr /st. Det är itne första gången autosport klantar sig, har själv varit med om att de efter service glömt att skruva fast tändspolarna. __ ///M som i Mugge. |
|
| Jo jag vet vad dom kostar jag har ju betalt för BoschY5DDC stiften men fick fel. Jasså dom har klantat sig tidigare på Autosport, det är bättre att serva själv! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.