|
|
|
|---|---|
|
Hej, Har skrivit tidigare ang min M3:a nu har jag bytt stödlager och hardyskiva men det hjälpte inte... Vad i hela fridens namn kan det vara? Någon sa att det kan vara hjullager fast allt sitter stumt, någon säger hela bakaxeln, jag blir så matt... BMW är det ingen mening att kolla med för dom fatta nada... jag har sökt och läst på forumet med det verkar inte vara någon med ett helikopter ljud från bakvagnen? bilen går alldeles utmärkt, accar fint och går som en klocka men det där ljudet går inte bort... är det någon som sitter på en 3,0 bakaxel så för av er.. vill köpa... Mvh Janne Mmmmm Som i Marabou, eller var det M-Power??? | |
| Har du löst problemet? Jag har samma problem!! | |
M3-Mackan |
Har inte läst era tidigare inlägg om problemet. Men jag har haft ett liknande "hellikopter" ljud från bakvagnen. Provade byta hjullager mm. Ljudet följde hastigheten. De visade sig att en av bakfälgarna fått en smäll och blivit lite skev(oval). Ni kan ju prova flytta runt hjulen och höra om ljudet följer med nått av hjulen. |
Grusse |
Kan svara åt "Whitebeemer", det var bakaxelklumpen på hans bil som var felet. Åtgärdades genom byte av klumpen. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.