|
|
|
|---|---|
|
Vid ett besök i Malmö 5/5 så fick jag bilen vandaliserad, spoilern och BMW-märket på backluckan bortplockade med skruvmejsel. Dessutom så har jag en garantiskada, rostbubblor vid tanklocket att få åtgärdat. Jag tänkte också få huven omlackerad (många små stenskott). Jag har av BMW och försäkringsbolaget blivit ombedd att lämna in bilen på BMW:s lackverkstad i Bollmora men har när jag läst på forumet blivit mycket tveksam till att anlita dessa. Tacksam för rekommendation av firma i Stockholmsområdet som man kan lita på. hälsar Ronny | |
|
Ja undvik Bollmora. Har en vän som jobbat på BMW och hört mycket negativt om dem. Hade min bil hos Bellevue Bil i järfälla. Brevid dem ligger en lackerare, viksjö lack tror jag det var. De lackade min huv och stötfångare. Jätte nöjd med resultatet. |
|
|
Trots att jag läst alla inlägg om BMW:s lackeringsverkstad i Bollmora så lämnade jag in min bil där. Nu har jag fått lagat mina lackskador, det blev jättebra. Inte minsta nyansskillnad eller apelsinutseende. Det skulle dessutom ta 8 dagar men tog 5. Priset har jag ingen synpunkt på eftersom det var en försäkringsskada. |
|
| BMW:s lackeringsverkstad i Bollmora verkar bra tycker jag, inte minsta nyansskillnad eller apelsinutseende för mig heller. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.