|
|
|
|---|---|
|
Tjenare grabbar! Har nu övergivit BMW för en liten stund endast för att handla på mig en Fiat Uno Turbo. "SORRY" Detta endast för att lära mig mer om turbomotorer.Fiaten dumpas direkt man lärt sig tillräckligt. Nu undrar jag om nån har en aning om viken BMW som matchar unoturbons 8,3 sek till hundra? E36 325i ligger nära till eller hur? Äger själv en E36 från tidigt 90-tal, Unon är 89:a. Måste ärligt säga att kvalitetskänslan är oerhört enorm långt borta! | |
|
Här hittar du info Länk ___ //Ulf |
|
|
Både BMW 325i / 323i gör 0-100 på 8.0 sekunder enlig modellguiden. BMW är sällan byggda för att vara snabba 0-100 utan för att köras på tyska autobahn. Vilket innebär bra aceleration i motorvägsfart. Din Fiat Uno går jämt med min 530i 0 - 100 (om den verkligen gör 0-100 på 8.3 sekunder), men jag kan garantera dig att den inte har en suck därefter. samma sak om du skulle dra den mot en 525i __ ///M som i Mugge. |
|
|
Hej igen, jo att jämföra bilarna som sådana går ju inte, som natt och dag. Tack för länken, ibland finns infon närmare än man anar. :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.