|
|
|
|---|---|
| Går det någorlunda enkelt att montera e46:ans framlysen i en e36 m3, samt montera e46 huv på e36:a om man är någorlunda händig med att modifiera eller blir det aldeles för krångligt? | |
| ska vel inte vara allt för bökigt om man är lite händig, finns flera som har gjort detta.. bla nicke med sin cab.. | |
| P-3: Harru någen hänvisning till han? Bilder? Tillvägagångssätt? Du får gärna förmedla vidare honom till mig! | |
|
Fast det finns en risk att man hamnar här: Länk Jag har dock inte sett en sådan mod på någon bil så jag låter det vara osagt. |
|
| Nu var det ju en sober och stilfull lösning jag hade tänkt mig. :) | |
| tyvärr så har jag ingen info eller bilder på hans bygge, men tror att han finns här på forumet.. sök på nickes cab eller dylikt... | |
|
hitta en bild på nickes kärra iaf.. Länk |
|
|
Här e jag:) fråga på! Seastreams Garage -no compromises Länk |
|
bmw jesus |
frågan är väll om de är värt jobbet???? måste ju finnas roligare saker att göra??? |
| bmw jesus: det är vel skojigt och ha en bil som ingen annan har, och få tillfälle att åka på massor med bilutställningar m.m. | |
| Måste erkänna att Nickes bil blev riktigt lyckad. Det är bara när man ser den bakifrån som man blir konfunderad. Det hela måste ha kostat en redig slant kan jag tänka mig. | |
|
bmw jesus; om de e värt jobbet?? ja jag tycker d e lika roligt att svetsa å kapa som att använda bilen, så för mig e d värt det Seastreams Garage -no compromises Länk |
|
| Den snyggaste E36 caben som jag har sett. Mkt fin. | |
|
Tack! :) Seastreams Garage -no compromises Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.