|
|
|
|---|---|
|
Hejsan allihopa! Idag hade jag bestämt mig att leta reda på summern till färddatorn som skall varna vid halka, felmed. och limit funktionen m.m. eftersom denna ej verkar vara vid liv. Jag plockade ner alla kåpor vid förarplatsen och letade tills ögonen blödde men gav till sist upp! Nu vänder jag mig till er! Vart är det den sitter/skall sitta? Är det någon som kan fixa fram ett kort till mig eller sprängskiss eller dyl. Vore värt guld. Tackar på förhand! Mvh // Martin Löfqvist | |
|
Sitter det inte ett litet runt galler på mittpanelen(femtioöring) vid värmereglagen??Gjorde det på en e36 jag hade i min ägo,kanske var summern till PDC..Gissningar bara! mvh |
|
|
Hej dutta! Det du nämner är dessvärre termometern till ac'n. Men tack för visat intresse! Mvh // Martin Löfqvist |
|
|
Den sitter under ratten. I princip mitt på plastkåpan Som du har ovanför benen när du sitter i förarstolen. 3 skuvar behöver du lossa. Du lär nog hitta vart dom sitter. Men för att göra det lite lättare så sitter 2 st uppe och en "underifrån" på höger sida. Livet är för kort för att köra diesel!!! |
|
|
Hejsan Johnte!. Hehe det var det jag trodde också men det gör den inte, sitter ingenting på den panelen dessvärre, min är dessutom bara fastskruvad med hjälp av 2 skruv? Har du en 93a också? Mvh // Martin Löfqvist |
|
|
Ingen som vet eller vill vara ovanligt vänlig och ta en bild på vart den sitter på eran bil? Skulle vara otroligt uppskattat! Mvh // Martin Löfqvist |
|
|
Ok. Har inte kollat på min 318 vart den sitter men i dom andra e36or jag skruvat i har den suttit där. Min 318 är en 93a. Livet är för kort för att köra diesel!!! |
|
|
Ingen som har kort eller dyl på denna så kallade Gong? Mvh // Martin Löfqvist |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.