|
|
|
|---|---|
| vad heter de olika nyanserna i silver? finns det nån sida där man kan se dem? | |
|
Finns hur många som helst men här är en Länk som innehåller E39's färger med bilder och här Länk är en med färgkoder. ___ //Ulf |
|
|
Hur tar man reda på vilken färg ens egen bil har? JAg har fått för mig att min är Titansilver men när jag kikar på länken så kan den lika gärna vara Arktissilver. Angel eyesen monterade!Min bil: Länk |
|
|
Oljekyld: Ring en BMW-verkstad så knappar de in ditt regnr så får de upp din färg på dataskärmen. BMW4EVER! --- Min E39:a: Länk |
|
Philly |
jag har sterlingsilver, finns titan, och arktis med iaf ///M Powa |
|
Oljekyld: I motorrummet i din bil ska det finnas en klisterlapp där färgnamnet och -koden står. Jag chansar på att din bil är arktissilver, titansilver vill jag minnas kom först 2000 eller 2001. /Masten "En Z-träff utan Masten är som en fest utan OLW" |
|
| På E90 sitter skylten på B-stolpen när du öppnar dörren. Kanske är samma på E60. | |
|
Länk /Udo Dirkelsniff Länk |
|
|
Oljekyld; Din är med största sannolikhet Titansilver, Arktissilver blev avlöst av Titansilver i "ca" mars 1998 för 3 serie och "ca" sep-98 för 5 serie. Mvh Stephan |
|
|
Tack för svaren alla! Angel eyesen monterade!Min bil: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.