|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Har igår i närheten av The Dorchester i London, ett säkert vattenhål för supersportbilar och klassiker. Förutom den sedvanliga raden Bentley continental GT fanns där två bilar som verkligen stack ut. En lichtenstien- reggad Mercedes SLR som stod och värmde sig i solen och framförallt nya M6:an. I mörkt stålgrå exteriör och rött skinn var den fullkomligt otrolig.. Har en enorm närvaro när den stod där parkerad och M- detaljerna gör verkligen hela bilen. har inte sett bilen i verkligheten förrän nu och måste säga att den ger så mycket bättre intryck än på bilder. När ser vi de första i Sverige? M Coupe "it´s a lot like nothing else" | |
|
Det kom en M6 glidandes i Helsingborg igår ;) MVH / Jacob |
|
|
Oj då, det var inte illa.. Ni är snabba där nere ;) M Coupe "it´s a lot like nothing else" |
|
|
mbolo: Det var BMW Sverige`s testbil. Silvermet. 20" fälgar m.m. :) MVH / Jacob |
|
|
Den körde förbi jobbet (Paulssons Bil) och fyllde på olja, skulle ner på autobahn och köra in den innan motortidningarna skulle testa den. Behöver ju 200 mil och en service innan man kan gasa. Vi levererade även en M5 E60 i fredags, vilket ljud! MVH Gustav |
|
| Jag vill ha en Alpinvit M6, sanslöst het :) | |
|
Jag såg ett par stycken M6:or idag i München. En grå och en svart. Fanns bl.a. vid BMW M motorutveckling. //Schnitzer ____________________ ///M5 E60 Register |
|
|
Snacka om att dom som beställt M6:or kommer bli besvikna då den inte släpps förän till hösten då det är dax å ställa av den =) ... Min fars kompis blev inte så glad... /Daniel |
|
|
Jacob_M3: Synd att man inte såg den :( |
|
|
Den första svenskreggade M6:an råkade min fars kompis köpa, och jag skulle få åka med då den var inkörd... Färgvalet var iaf väldigt rätt... Svart Svart Svart och Svart på alla detaljer.. /Daniel |
|
|
Kan vart en kopia men jag såg en M6a parkerad vid Maxi parkeringen i kalmar för ca 3 veckor sedan! Hade M6 paket samt 4 pipor. Den va ruggigt läcker :-) Mvh / Martin |
|
|
En E63 M6 (tilhørende BMW Danmark) ble observert av undertegnede utenfor BMW forhandleren her i Århus for ca. 14 dager siden...Holy Cow !...for en bil :) "Freude am Fahren" - BMWCCN #5553 |
|
|
Hmm inte en som är köpt i tyskland då.. Denna är såld på M-bilar västeråse.. Kalmar ligger längre ner i sverige så det kan juh ha sin förklaring om dom kommit dit först..... Fina bilar... |
|
| ingen som kan ta lite bilder | |
|
bmw_jerry: Kommer att lägga upp lite bilder i Galleriet på Zatzy inom kort. Bilderna är från Gatebil`s event på Rudskogen. BMW Norge hade tagit dit en M6 som Leif Nilsen körde rundor och lekte med på banan :) MVH / Jacob |
|
|
Såg en M6:a i Visby i förrgår Kärran Länk |
|
|
Det rullar en svensksåld rackare här i Skellefteå.. Riktigt läcker bil. Fränt med kolfibertak... |
|
|
Måste leverera följande inlägg. Den 13/5 klockan 16:29 tog jag en bild av en silverfärgad M6 på parkeringen utanför Willys i Åkersberga. Reg Nr på bilen var WSG 646. Kan det ha vart en testbil el något? |
|
|
WSG 646 är BMW Sveriges pressbil. Bilen finns med i bl a senaste Auto motor & sport. //Chrille |
|
|
Under mina 3 dagar i Stockholm nu i helgen såg jag inte mindre än tre st olika m6:or. Bild finns på två st av dem. Har dock inte lagt in dem på datorn ännu..... Keep up the good work! |
|
| Birger, om det va en röd du såg, så fick jag förmånen att höra den sjunga ut på gottlandring, ljuva toner. En finsk läkare som ägde den. Passade även på att lägga några varv själv med kombin, rolig bana. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.