|
|
|
|---|---|
|
Någon som monterat denna. Går det att ställa bilens fästen på kortsidorna? Måste man limma fronten mot balken? Vad skall man med alla skruvar och popnitar till ? MVH / Johan | |
|
Hmm, har själv en Nooza E46 look front... Och på den kan man iallafall fästa i org fästen på sidorna... och den behövs ej limmas fast... Mkt enkel att montera! Shake That Ass |
|
|
men asså...om man inte limmar den mot balken är det ju skit lätt att sno den... så jäkla hårt sitter den inte mot sidofästena eller? |
|
|
Jag har den fronten. Originalskenorna på sidorna passar ju fint...sen tar du självborrande skruv å drar rätt upp i grillplåten underifrån. Jag använde inga popnit..skruva var enklare...använd många om du e rädd att bli av me fronten ;-) Mvh |
|
| okej...jag kommer limma fronten på orginal krockbalken. litar inte på att den kommer sitta ordentligt med bar skruvar i grillen. syns ju dessutom om man ser bilen rakt framifrån. | |
| Hultan. Köpte du Riegers dimljus och ranar till fronten. Eller har du eftermonterat av annat fabrikat? | |
|
ranar = svarta ramar runt dimljusen. [ingen edit funktion här inte]. |
|
|
Haha ne då missförstod du...inga synliga skruvar här inte..du får inte göra infästningar så långt ut :-) Dimljusen är köpta på racesport...595 riksdaler...verkar va jäkligt bra kvalité dessutom...finns som dimljus som mina eller med klarglas fast då e det helljus..snyggare me klarglas men jag vill kunna använda utan att polisen har synpunkter :-) Mvh |
|
| jag köpte dimljus på biltema i klargla å bygde egen ram. jag hade nooze fronten | |
|
Haha, tar nog sin lilla stund och skruva loss en sån där front i mörkret! =) själv fäster jag min med ca 10 skruvar lite här o där! Shake That Ass |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.