|
|
|
|---|---|
|
Tänkte bygga in ac i min 520i -89 men frågan är om det är svårt...?(eller värt de) svårt är det säkert men klarar en vanlig svenne av jobbet? vad är det för delar man ska ha? från topp till tå? fan det blir ju vart i bilen... tacksam för lite teknisk hjälp och och lite moraliskt stöd. :) | |
|
Allt går,men en bil som är värd 10-15 tusen?? Det är helt enkelt inte värt det köp en bil med färdig ac istället. |
|
|
Här har du en för ca 2500:- Länk Finns många bra beskvningar på hur man monterar. Men det är klart, lite kunskap krävs ju, eller kanske ganska mycket kunskap. *BAWORAK* |
|
|
Jag kan med egen erfarenhet berätta att det är mycket jobb, har inte ens fått det att funka än, det är nå eltjafs, nåt som fattas någonstans. Dock har jag fått systemet tätt, och fyllt på ac:n som jag temporärt tjuvkopplat. Men jag har inte haft tid att kolla upp vad som är felet än. Tror att det är nåt relä ovanför pedalerna som fattas. Svante: Vet du vart man kan hitta dessa monterinsinstruktioner? Jag använde mig inte utav nåt, trodde inte det fanns? //Mvh Simon |
|
|
Tillägg: Det är klimatanlägning jag monterat, alltså med elstyrning av alla reglage osv. Monterar man den enkla ac:n så misstänker jag att det blir mycket lättare montering. //Simon |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.