|
|
|
|---|---|
|
som har en prislapp på runt 100000, gärna med stor motor och mkt onödigt lull-lull :) Inte för gammal heller som inte gått för långt. | |
|
Inte världens lättaste fråga, men en 750 E38 kanske? Länk Kärran Länk |
|
|
Ja en E38, 740 elr. 750. Hittar du ett bra ex. kan du inte bli besviken. De flesta har gått långt och många mer än vad mätaren visar. Men finns fina lågmilare att köpa om man har tur. Mer bil för pengarna kan du inte hitta om du vill ha motor och lull lull. |
|
|
100KSEK för en e38 från 96 med 16100 mil är definitivt inte prisvärt enligt min mening. 540 e39 är ett annat tips. Kan du tänka dig att importera är kanske denna något: Länk |
|
|
simon_en: Du hittar alltid de där fullsmetade bilarna, dina förslag tänker jag titti på när det blir aktuellt med import igen! =) Mvh |
|
|
rob_t_j72, den saknar SCHiin vilket jag ser som en fördel. Dock mycket medveten om att jag inte har så många BMWaspiranter som delar min åsikt..:) |
|
|
daweb: Dessa verkar trevliga: Länk Länk Mvh |
|
|
Verkligen intressanta, men .. är det för många mil? E39:an 535-540 är den som lockar mest.. |
|
|
Naturligtvis kommer den bli mer svårsåld längre fram jämfört med en lågmilare, men jag anser att skicket är viktigare än milen. Mvh |
|
|
540:n jag länkade upp verkar mest prisvärd då det är en 99:a med vanos, bättre bottenvrid och lägre förbrukning....:) |
|
|
Jo, den vore intressant om den inte var i tyskland ... har inte tid eller kunskap att åka ner och ta hem den själv :( Plus att den är grön *brr* hehe. Men en 99:a vore inte helt fel, skulle kunna lägga på lite isf. |
|
|
Håller med, skulle helt klart hellre importera den än köpa i Sverige, ville egentligen bara visa något av utbudet i Sverige... =) Mvh |
|
|
Grönt är ju snyggt! Propert och diskret tycker jag. Men helt klart ska du satsa på en 540! En fin -99:a vore suveränt. Jag är iofs grymt nöjd med min E34... Det är en klassiker. ;-) Fyra cylindrar är fyra för lite |
|
|
Visst vore en 540 -99 nice.. men det är ju stört omöjligt att hitta en som inte gått såå långt över 10000 för 100 lax, i Sverige d.v.s. Svart, blå, silver ... så rangordnar jag färgerna jag är sugen på :) |
|
|
daweb: En risk du tar om du letar efter lågmilare är att de är skruvade, ibland rejält. Har du funderat på 328? Stark, snabb och relativt snål... Länk Mvh |
|
|
Hur gick det? Mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.