|
|
|
|---|---|
|
Jag har sökt fast inte hittat något inlägg. Jag undrar om någon vet om en elektriske bakrutegardin från en 750 E32 passar i en M5 E34? Alltså, är det exakt likadana på båda modellerna? //Schnitzer | |
Paap Reeder |
... är nästan säker på att jag satte dit en el-rollo från en E34:a på min 750.... i a f sade han som sålde den att den var från en E34:a. MVH /// Paap R |
|
Det är inte samma, eftermonteringskiten till E34 har ett annat BMWnr till E32 än till E34, 51469060596 till E34 och 51469060595 till E32. Däremot är motorn, densamma, BMWnr 51461388215. Mvh Stephan |
|
|
Ok, typiskt. Elgardiner som finns i 535i E34. Kan den vara samma som i E34 M5? Någon som vet? Motorn är säkert samma i alla fall. //Schnitzer ____________________ ///M5 E60 Register |
|
|
El-gardinen, är likadan i alla E34:or, oavsett motoralternativ, så hittar du en från en 524td till exempel, så funkar den. Själva motor till gardinen, är densamma till E32, E34, E31, jag bytte till en ny motor, på min ena E34:a, då vet man att den har full funktion, jag betalade 1136kr, hos BMW Solna, när det var 20% rabatt för ett år sedan, det borde vara ungefär samma pris i Tyskland vid normalpris. Mvh Stephan |
|
|
Stephan735i: Tack för ett bra svar! Då kan man kolla alla e-rollos från E34. //Schnitzer ____________________ ///M5 E60 Register |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.