|
|
|
|---|---|
|
Någon som har bild på det? Kommer kanske sänka bilen inom kort men vet inte riktigt hur mycket jag ska sänka den. Retar mig på mellanrummet mellan hjul och framskärm..hehe.. Typ 40mm fram blir nog lagom? Har m-chassie på bilen nu.. hur mycket sänker det? 15mm runt om? | |
|
Eftersom min blev lite högre bak när jag monterade 15 mm sänkning, så skulle jag gissa på 20 mm original på coupé. BMW CS #5206 |
|
|
christer: tack. har sett bilderna på din bil. funderar på om 35/20 kanske funkar bra. eller om man ska hitta nån som sänker 40 fram istället. Går det att sänka bara fram eller ska man sänka bak oxå? Tänkte på det att jag har m-chassie ju (hårdare fjädrar?) men det spelar kanske ingen roll? mvh Daniel |
|
BMW_M3 |
spajjs har samma problem som du retar mej mycke på det. mellan rummet. men vad är sport chasi och m-chassi vad e det för skillnad. vet nån det. ha det bra |
|
Har köpt en sats fjädrar som sänker 40mm fram och 35 mm bak. ska sätta på dom på söndag eller på tisdag. Har tagit lite bilder på hjulen/mellanrummet hur de ser ut nu.. samt ska ta några efterbilder när det är bytat, och förhoppningsvis så ska man kunna se nån skillnad :P |
|
|
ska jag vara ärlig så tycker jag att bilen blev för låg där bak. kan inte förstå hur de kan bli en sån skillnad :/ vad ska jag göra? :/ |
|
|
såg på bilen att den satt sig lite mer fram nu så det ser bättre ut.. får se imorgon igen.. kanske ännu bättre ;) |
|
|
Spajjjs! Var är bilderna, skulle vara skoj att se hur det blev. BMW CS #5206 |
|
|
bilder kommer, men tänkte vänta ett par dagar tills det satt sig riktigt. men kan ta några bilder senare idag bara för din skull :P .. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.