|
|
|
|---|---|
|
Det sitter handsfree inmonterat i min 528...Mick uppe vid rutan osv men...var kopplar jag in mig (telefon)? Det finns ingen fast telefon i bilen eller knapp på panelen så det borde ju rimligtvis vara en lös kabel nånstans. Nån som vet? MrMonzen | |
Jirar |
Enklast vore väl om du kontaktade förra ägaren och kollade om han/hon vet nåt.(det borde dom göra,veta alltså) |
|
Som "Jirar" säger kontakta förra ägaren, ja det kanske är en bilfirman som du köpt bilen av som monterat ur handsfree. Jag tror det som finns kvar är bara "micken", det är den som förre ägaren lämnat. Finns det extra högtalare för tfn, kablage kvar, titta under intrumentpanelen efter kablage, finns antenn kvar, osv. Lycka till, har Du tur kanske allt finns kvar. Om otur lite jobb med att få bort det som lämnats kvar. NoFear <¤¤00¤¤> |
|
|
Finns flera varianter. Troligen är det bara miken som sitter kvar, du borde hitta boxen, kablage mm annars. Högtalarfunktionen kan möjligen ha gått via stereohögtalarna, då skulle det sitta en mutebox för detta, annars bör du hitta en liten extra högtalare. Slutligen skall du lite tur om ev. box är gjord för just den telefonmodell du har, och isf skall du "bara" hitta just telefonhållaren med sitt kablage. Jag tror du åker på ny HF-sats. FP |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.