|
|
|
|---|---|
|
Jag får inte låset på min 518. Måste man ha laddat batteri för att öppna dörren? Pratkvarnen | |
|
Ja du måste ha ström för att låsa upp dörrarna normalt, dock så ska det gå att öppna låset utan ström genom att vrida ett kvarts varv och sedan lyfta handtaget till hälften. På vissa bilar verkar tricket dock bara fungera på passagerardörren. På min bil fungerade det inte på någon dörr. Bagageluckan ska du dock kunna öppna som vanligt mha nyckeln, därefter kan du t.ex. koppla ström på bakljuset så att du har tillräckligt med kräm för att låsa upp dörrarna. ____ Reach the door with a breath and a scream. |
|
|
Jag hade sama problem bateriet va död gik inte att öpna nondör det är BMW520 touring.Men jag öpnade den på ca 30 sekund.Koplade hjälp kablar från reserv bateri till bak kult belusning lampan + på höger - venster påsama lampan och venta tils bateriet får lite liv ca 30 sekund sedan låsa upbilen. obs, för sekerhets skul att inte säkring går sönder kopla en extra sekring högst 8A melan+ lampan och reserv bateri lucka till. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.