|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Såg att reportaget hade blivit Buzzat idag. |
|
| Buzz verkar vara en stor grej. Sjukt mkt besökare had dom iallafall! | |
|
Acey; Frågan, var när kommer, dom riktiga Individualfärgerna, går det att beställa, redan nu, eller dröjer det några månader? Ps; Jag skulle ha, valt en Estorilblå M6, med ljust silvergrått skinn, om jag var ute efter, en V10 motoriserad M-bil, tyvärr är jag inte det, jag prioriterar annat just nu, i nu läget skulle övriga livet bli rätt knapert, om jag köpte en sådan(;, ;) Mvh Stephan |
|
|
Såg denna bilden och måste fråga: Länk Körde du med blue tooth och handsfree under hela helgen? Hade du isåfall några problem med anslutningen att telefonen (K700) connecta, nästa sekund disconnecta, nästa sekund connecta osv? Mina senaste bilder: Länk |
|
| ForsT: precis, det problemet hade jag. Antar att en uppgradering av mjukvaran på SE K700 borde lösa det. Vi slutade fippla med telefonen för att sen köra bil. Vi lärde oss aldrig hur man ställde in radion :) | |
|
Fin artikell! Jag gillade speciellt bilden bär ni hade radat upp de tre senaste m5orna bredvid varandra! Riktigt coolt. Men e34an skulle varit en sedan också. Förövrigt en helt fantastisk bil som är underbar att köra, men man kunde allt bjudas på lite grövre motorljud inne i cupén... |
|
|
Frapp: tack! Du såg at det var fem sidor? |
|
| Snart kanske det komemr ett om M6. Några idéer till det nya reportaget? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.