|
|
|
|---|---|
|
Hej på er. Jag har lite frågor angående min 735i av 89 års modell. Jag har bara haft bilen i min ägo i ett par veckor, och det er lite som behöver göras. Problem 1: Bilen går jättebra och fint när den är kall, men när den har blivit varm så börjar den gå ojämt och orent. Det låter som om den får för mycket soppa nästan. Har tydligen vart så illa att den har stannat i rödljus vid ett par tillfällen, dock inget som jag har råkat ut för ännu. Kan det vara nått med Insprutningen? Nån som har nåon ide? Vad kan det kosta att åtgärda? Problem 2: Dörren på förar sidan är dålig den går inte att öppna. Den har fastnat i deadlock läge. Innan så var den svår att stänga den gick inte igen helt, utan man fick dra igen den sista biten innifrån. Någon som vet vad det kan kosta att åtgärda? Dumma frågor kanske men det här är min första bil så hoppas jag blir lite ursäktad. Tacksam för svar | |
|
Problem 1: kollat om den drar tjuvluft?ex vis bälgen mellan mellan lmm och insug.... Mvh Andreas |
|
|
Problem 1: Tändstiften verkar vara dåliga..troligtvis bara en av de men eftersom du inte kan ta reda på vilken så byt alla. Mekaniker sj på BMW så lita på det. Problem 2: Låset eller vajern till öppningsoglan har fastnat eller gått av. troligtvis måste låset bytas. Lycka till |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.