|
|
|
|---|---|
kennie_535 |
ja som sakt jag har sänkt bilen många gånger med olika satser och Ap har varit bäst hitils och här kommer en bild på bilen med AP 60/40 Länk och här är en annan bild då jag sänkt bilen ännu mer Länk vilken är snyggast ? det är en 535:a fresten |
|
Den lägsta! helt klart. -Never feel sorry for yourself.- |
|
kennie_535 |
jo de är mycket stötig men efter som ja började sänka 40/20 och de vart lägre och lägra så känns inte skilnaden så mycke tippar på att den lägra är 65/45 |
|
tja på dej.. det var en fin bil du har.. jo jag undrar om du vet hur man tar bort eller pluggar nivåregleringen???? för det är ju lite jobbigt att det ska bara spruta ut atf olja för den får ju på servon med ju.. jag behöver Hjälp fort så man kan köra med sin 60/40 sats på bilen min.. tack för svar.. Mvh John JR |
|
|
*kex*: Har du nivåreglering på en 535:a? ____ Reach the door with a breath and a scream. |
|
|
Tycker den sänkningen på första bilden är klart snyggast och säkerligen mer praktisk. Bilen ser inte lika snygg ut på vägen med däcket så mycket under skärmkanten bak, enligt min åsikt.. ........... Det finns två bilar, en ny BMW eller en begagnad BMW.Länk |
|
|
För mycket turinghäng på bilen baktill på bild nr.2 Bild nr.1 är bättre mvh |
|
kennie_535 |
påbild nr 1 så ltar bilen framåt och de tycker jag inte är snyggt men halv ljuset måste justeras också på bild nr 2 ligger bilen iaf ganska vågrät |
|
Kör du med dämpare anpassade för sänkningen? Av de erfarenheter jag har så känns bilen stötigare när den är sänkt med originaldämpare än med anpassade dämpare. Kan inte avgöra riktigt vad som är snyggast, det är så mörkt på första bilden. Förresten vad tror ni min bil är sänkt? Jag tror den är sänkt 30mm runt om (gamla motornord paketet). Länk //mvh Simon |
|
|
Tycker personligen första bilden var bäst! :) Ser snyggast ut när det är samma "spel" mellan däck och skärmkant både fram och bak... |
|
kennie_535 |
xtracrispy jag tror du har en 60/40 ser så ut iaf och JA ja har original dämpare |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.