AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
388

Ett förslag...kanske dumt jag vet inte..

Da
120
Dahlman
BMW 540IA -93
BMW-power borde kanske fixa ett litet register över
bmw-handlare i Sverige=....där vi användare kan registrera våra bra och dåliga erfarenheter av dessa.

BMW-Power hade en Ris-Ros sektion förut som togs bort, detta ämne var uppe för inte allt för länge sedan. Sök igenom trådarna.

Mvh
//Wille
En gång i tiden fanns den en "Ris & Ros"-avdelning på foumet, men den togs bort eftersom det blev för mycket skitsnack, vilket drog med sig problem för Tommie & Co. Tyvärr är väl risken stor att samma sak skulle hända om man började ha ett dylikt register.

/Micke
In
504
Ingo
320d -13
X5 M-sport -15
McLaren 570s -16
En annan kul grej vore om man kan se alla användare rangordnade efter stad!!!!! Kul att veta vilka som bor i sin egen stad :) Eller vad säger ni BMWPover?

Mvh Ingo E39 nu med 17" vinterdäck.
Visa användare
4.597
Marin
Bruksbil
Så där Ingo....nu ser du var jag kommer ifrån.
Mvh
In
504
Ingo
320d -13
X5 M-sport -15
McLaren 570s -16
Marin> Ha..... perfekt så kan man oxå göra. Ska omedelbart göra samma sak :)

Mvh Ingo E39 nu med 17" vinterdäck.
Jag hänger på. Detta borde väl gå att lägga till i profilen liknande "Äger följande BMW"

mvh
Berg

"Jag tror att det finns en marknad i världen för kanske fem datorer."
IBM:s styrelseordförande Thomas Watson 1943.

netsix
Ja, varför inte.......

/netsix
Visa användare
ProPro-medlem
861
Tommie (AutoPower)
G08 iX3 2022 Carbonsvart
G08 iX3 2022 Mineralvit
F45 225xe 2017
Det kommer inom kort förbättringar i forumet, och då kommer man att kunna lägga in tidigare bilar, ort, län, ålder, "Vem är jag" mm, mm, mm

Undvik därför att fylla i fältet "Äger följande BMW" med annat än vad det är avsett för, tack.

Tommie, BMWPower
netsix
Okidoki, då tar jag bort det igen

/netsix
Risken är väl bara att långfingrade individer med oärligt uppsåt kan kartlägga var det är värt besväret att sno en bil eller knacka en ruta eller slita väck en omgång 20"s mackor...... annars låter det toppen!!
Pa
368
Palle83
Mini Cooper Clubman D
Varför inte ett register med bara roser i??

Sonen vill Köpa 323 e21 lr 528 e28

& Fadren sälja sin
535i -91
MD
298
MDcruiser
545iA Touring -05
525iA Touring -02
Det finns en oberoende konsumentsite som heter www.cint.se där konsumenter lägger in utlåtande om bl a bilhandlare. Tyvärr finns där alldeles för få kommentarer. På Förenade bil i Malmö finns ex bara 2. Det är låg nivå på de inläggen, jag citerar "Det känns mycket konstigt att nästan behöva be om ursäkt för att få köpa en BMW. Vila j-a viktigpettrar! Aldrig igen!"

Var ju ingen konstruktiv kritik direkt...
Visa användare
1.072
tompas
328i GT M-sport -14
635 CSiA -86
320i Cabrio -92
MD Cruiser:
sant som du säger, men det stämmer faktiskt in på hur flera BMW-handlare beter sig. Nonchalanta och har amn en gammal BMW är man i deeras ögon en riktig skit. Synd! Så är det tyvärr för de flesta bilmärkena... med vissa undantag.

Jag hade gärna sett en Ris&Ros avdelning igen, men där man måste fylla i begärda uppgifter och på det sättet är oanonym. Samt att varje inlägg ska godkännas av BMWpower-teamet. Men där kommer säkert tidsbristen in, men annars tycker jag själv min idé är god =)

///Tomas M
BMW M528i -86
BMW E28 registrer #001
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.