|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
|
Håller med dig Clubsport, det finns många bilar med fula bakdelar. A4 facelift är inte snygg. På Volvo är det ju inte bara baken som är ful. Håller inte med dig SotaM när det gäller Daewoo. T2X och Chevrolet(Daewoo) S3X ser riktigt bra ut. |
|
|
sedan finns det ju japaner som liknar europeér. Jag hamnade bakom en mörkblå sådan här en kväll och i dunklet såg bakljusen ut precis som på en e 46:a://www.mitsubishi.nu/system/item/itemattachments/view.asp?uidObjectGUID=&uidItemattachmentGUID={81671392-EF95-49E6-B5FF-6A46690D6654} Nu byter ju japsen utseende nästan varje år så det är väl bara ett par årsmodeller som är lika. Dessutom kan det inte vara en särskilt populär modell då jag aldrig tidigare lagt märke till denna totala e 46 kopia sv bakljus. |
|
|
Hehe...ni bara klagar om bakdelen, jaa, inte är den snygg kanske, men det värsta tycker jag är förarplatsen och inredningen... Den ser ju ut som en upphottad Toyota Camry. T.om. Audi har nu börjat göra en förarplats "för föraren" med mittkonsolen markant vänd/avskild mot föraren, medan BMW går familywagon vägen med "platt" träskiva med utstickande ratt :) |
|
|
Och bakhjulsdriften är på väg tillbaka! Nästa 9-5 spekuleras bli bakhjulsdriven. Samt flera stora bilmodeller. Keep your distance! |
|
| Personligen anser jag att E90 är den klart snyggaste 3-serie som någonsin har gjorts. Både utvändigt och invändigt! Den är klockren. | |
|
Lennart_80: Smaken är ju så olika, och alla har rätt. Vad tycker du är så snyggt på E90 ? Kjolpaketet som gör den så sportig ? Frontgrillen som ser lite Skoda Oktavia ut ? Bakpartiet som är lite standard Japs familje Primera ? Inredningen som är sobert ej exklusiv eller sportig ? Jag säger inte att du har fel, men det är alltid intressant med olika åsikter, personligen tycker jag att de fyra punkterna ovan inte är lyckade på E90, men tydligen gillar du precis dessa, pga att det normalt är dessa 4 komponenter som gör bilar väldigt attraktiva och "most wanted" bland allmänheten. Har en Audi RS4 eller Aston Martid DB7 en sportig inredning ? Jag tycker så, hur är det med kjolpaketet ? Sportigt tycker jag, inredningen ? etc... |
|
|
8500rpm: Smaken är som baken som sagt... Jag hör också till dem som verkligen gillar designen på E90. Tycker den ser kraftfull och dynamisk ut med spänstiga linjer. Den har dessutom den klassiska lite bakåtlutade BMW-profilen, bilen liksom "sitter" på vägen. Det finns egentligen inget på bilen som jag egentligen stör mig på utan den är verkligen en fullträff. Efter en provtur i en 320d var jag alldeles såld! //Chrille |
|
|
Jag kan erkänna att jag inte alls gillade bilen till en början. Första gången jag var och kollade på bilen så sågade jag den totalt. Nu efter ett tag så gillar jag bilen starkt. Det kan tyckas märkligt, men man har väl rätt att ändra åsikt!? Smaken är som ni säger väldigt olika. Jag hoppas att jag får bilen snart, har inte fått något exakt leveransdatum. I köpeavtalet står det endast september. |
|
|
E90 har mycket rätt för sig men jag håller med 8500rpms fyra punkter... Jag väntar på sportpaketen och eventuellt facelift... /bfg |
|
|
E90 är klockren i linjerna. Bilen ser brutal ut och spoilerpaket är överflödigt. tog ett tag innan jag vänjde mig med E60:s kinesbaklysen men nu tycker jag att sedanen ser jäkligt läcker ut. Keep your distance! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.