|
|
|
|---|---|
|
Funderar över skillnaden mellan Business och Professional radion, planerar att eftermontera en 16:9 navi (så fort jag hittat alla delar), och undrar om radio enheten borde bytas samtidigt. Nu sitter det en business i bilen... Tack för svar, Mattias | |
Robsarve |
Har haft Proffessional och passade på att lyssna på Magnus Buisness innan jag bytte högtalare i den. Buisness låter närmast bättre. Dock är den kanska klen i uteffekten, så vill man rocka på så hade jag nog tittat på ett eftermarknadsslutsteg istället. |
| Aha, ok, tänkte mest på om det var några trevliga funktioner som business saknade, också med tanke på navi:n. Slutsteg och nytt fram-system blir det definitivt. | |
| Jo förresten, har Professional lågnivå ut? | |
Robsarve |
Japp, ut ur radiodelen, ca 4,5 V. Har du Navi så blir det ju separat radiodel i vilket fall, så det är ju lik bra att ta en från en professional då. Angående finesser så la jag aldrig till märke några speciella i min. |
|
Har hittat begagnade prylar, 16:9 skärmen + DVD läsaren + TV-modul samt Professional radiodel, allting MK IV, för 15 000:- Är det ett rimligt pris? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.