|
|
|
|---|---|
| ja 3 uttag lediga i dörrsidorna en ska vara till elspeglarna en till diskanten i dören men vad ska den tredje vara till?? nån som vet ??? MVHHHHHH | |
|
Det brukar finnas fördraget till elvärme till låset, larm, ändlägesgivare till elfönsterhissar, innerbelysningständning när man drar i handtaget, elvärme till speglar. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| är det sista uttaget till nåt av dom grejjerna då? larmet är det inte för det har jag både bmw original och cargard innerbelysninegn tror jag inte heller värme till speglarna är inte den det sitter ju även 3 st inne i själv dörren som jag tror är till belysning samt speglarna.. kan den lediga som sitter i samma kabelhärva som elspglarna och diskanten då vara till elhissarna? mvh | |
|
Kolla färgerna här: Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| skitsjysst Erik.. ska kika nu.. hoppas jag löser detta då jag fått tag i elhissar för ett bra pris och abra hoppas på att den kontakten är till det =) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.