|
|
|
|---|---|
| tja, är det nån som har haft isär sina dörrsidor eller rentav monterat elhissar i sin e36:a själv ? som vet hur det ska se ut, för dom på bmw sa att det till 99% sitter uttag till det i kabelmattorna för de hittade bara en sorts kabelmatta när jag var och frågade, i vilket fall så rev jag ur dörrsidan på förarsidan idag för att kika om jag aknske tillochmed hade turen att det fanns ett uttag ledigt där, och det gjorde det men det satt utanför skyddet/isoleringen :S precis ovanför veven nån som vet om det kan avra den eller hur ska det se ut om man har elhissar alal uttag etc? mvh | |
|
Jag var med och monterade elhissar fram i polares bil en gång. Då fick vi byta kabelhärva i dörrarna och dra fram en strömkabel till dörrarna också, för i hans fanns inget förmonterat. Fick med allt från skroten där hissarna kom ifrån, inkl. hela vägen till knapparna i mittkonsolen. Hoppas det går bra för dig/Berbel |
|
| okey, fan inte det svaret jag hade hoppats på direkt. men grejjen är den att jag har tre uttag i dörren en till dörrhögtalaren en till elspeglarna och en som bara hänger löst, och vad är då den till? hur såg det ut i hans dörrsida? och hur såg kontakten till elrutemotorn ut?? mvh | |
|
Hallå. Jag får kolla på min när jag ska riva dörrsidan nu nån gång i veckan. Kommer inte ihåg hur det såg ut. Är ca 2 å sen vi gjorde det jobbet. Lycka till/Berbel |
|
| berbel: vore skitsjysst hittar inga bra bilder nånstans heller så det skulle uppskattas!! mvh | |
|
Har du kolla på www.realOEM.com? Där finns det fina sprängskisser och dyligt. Bara ett tips så länge. MVH/Berbel |
|
| tyvärr så funkade inte sidan,. men tack ändå.. du har int haft isär dina dörrsidor än? mvh | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.