|
|
|
|---|---|
RS-Blå |
Vem ska man lita på när man ska ta hem en M3:a? Ge lite tips tack. Vet ni någon som har en som ska säljas. Ring då 0707-897090 Drive it like you hate it... |
|
Man borde kunna lite på en firma i Helsingborg som heter Jarls Bilservice. De jobbar mycket med bmw och speciellt Alpina, så en m3'a borde de väl kunna fixa. De har tom ett års garanti på bilarna, vilket borgar för ärlighet. Länk Nån som har nån erfarenhet av dem? Lycka till. mvh Berg "Jag tror att det finns en marknad i världen för kanske fem datorer." IBM:s styrelseordförande Thomas Watson 1943. |
|
|
japp, köpte min Z3:a där, fick väldigt bra intryck av Sten som har firman. Vet inte hur det funkar med beställning av en sån.. här i stockholm har jag varit i kontakt med Steininger, kändes bra där oxo. lycka till! mvh Anders BMWCS #4727 |
|
|
ta kontakt med steininger ab i stockholm 08-911933 jag har köpt flertalet av bilar av dom =alltid nöjd//johan |
|
Marquez |
Påarps bilförsäljning ska visst oxå vara jävligt seriösa...granterad mätarställning på alla bilar dem importerar. Länk -Mackan- |
|
Med tanke på att det rullar en rätt stor park M3or i landet i varierande prisläge och skick är det inte helt fel att börja leta här - klart lättare att testa mm mm. Ev "vinst" vid köp från Tyskland försviner ju nästan helt när man anlitar en handlare. Annars är Jarls i HBG helt ok - duktiga killar. // Sista fracken har inga fickor... |
|
RS-Blå |
Jag tycker att alla i landet tar ut rätt så höga priser för sina M3:or hos importörerna så får man skit snygga bilar med all utrustning för samma pris som en låg utrustad bil här i Sverige. Jag behöver en bil snart... Drive it like you hate it... |
|
Marquez "granterad mätarställning" Den var bra den... ---------------------------------- Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.