|
|
|
|---|---|
|
tänkte lämmna in bilen snart för nu börjar de ju brinna i knutarna....men vilka ska man lita på å inte...har fått lite offerter på motorn ja ska bygga om bla från stylingkompaniet//etapp men ppf eller va dom nu heter de e väll bäckis som håller på å donar där....man har ju sett robins bmw å dom hadde väll leverera allt till den bilen??? ja va ska man välja ja kommer bara bygga om motorn i sommar turbon får bli en senare fråga för det börjar ju handla om en massa pengar... mvh pezen Länk | |
|
Pratar vi överladdning så skulle jag pratat med Ärtan & Bäckis ( PPF ) för dom är verkligen duktiga. - Varför vänta så länge med att lämmna bort bilen som nu, då det börjar brinna? Mvh PJ "blao is the name of the game!" |
|
|
jo de e öveladdning.....men det e ju pengarn som ska finnas....bara motorn kommer ju landa på 60 papp så det e ju inte det billigaste,,,men man tackar ja får höra av mej till dom då i morron mvh pezen Länk |
|
|
Jag håller själv på med min motorn, har inte på långa vägar laggt 60k ännu, men då kör jag ju en sniklösning. Har fått mycket bra hjälp av PPF grabbarna på tex över tele då man undrat något o.s.v. Hör av dig till dom. "blao is the name of the game!" |
|
|
tack det ska ja göra....ja ska inte snika på nått å ja bygger inte själv heller har aldrig rivit en motor....man man kanske lär sej när man blir stor=) nä men det e ju det som kommer kosta att man inte riktigt vågar ta sej ann allt själv...men sånt e livet.....va bygger du på??? jo dom där 50-60 var priset från stylinkompaniet så ja vet ju inte om bäckis e billigare på prylarna....ja man hör väll när man slår en pling i morron då kommer slut domen....annars får ja höra me etapp igen dom verkar ändå vara bra att ha å göra me mvh pezen Länk |
|
|
om ja kunde läsa så ser ja ju va du bygger på...tror ju s38 har lite dyrare prylar.... mvh pezen Länk |
|
|
Ja de drar iväg! de ska gudarna veta! Btw Chrcel, mycket stilig bil du hade där =) Mvh Uffe |
|
|
man tackar å bockar....jo det drar ju iväg..man sitter å räknar på turbo kitt men dete ju så mycke annat rutom å vill man snika näää inte ja i allafall varför inte göra allt ordentligt på en gång?? som vanligt så e det ju en pengar fråga mvh pezen Länk |
|
svintoleffe |
Jag lägger min röst på PPF Gänget, dom är ruskigt duktiga samt väldigt trevliga o ha o göra med. Länk Bimmern MVH Leffe |
| om du ska lämna iväg jobbet så kommer man inte långt med 50-60 lök tyvärr | |
| gör som jag, fixa grejerna utomlands om ni har möjlighet, i sverige blir man rånad även om man skulle göra det svart | |
|
Berätta! Vilket land menar du? Mvh |
|
|
chrcel: Vilken motor har du i nu? Mvh |
|
|
alla länder i forma östeuropa... alla där kör inte runt i trabant längre som många kanske tror. Länk han skulle inte skämt ut sig på strippen i sverige.. |
|
|
rob_t_j72// ja kör me en s38b36... nä ja vet att ja inte kommer långt....ja känner folk hemma som kan fixa dehär om ja bara har prylar...men man kan ju alltid höra sej för eller va tycker ni e det lönlöst??? mvh pezen Länk |
|
|
Givetvis tycker jag att du ska höra dig för.. Annars får man ju aldrig veta hur de ligger till heller! Så ta nu upp luren å ring ppf ;).. Mvh Uffe |
|
|
hehe ja ringde igår å de skulle visst funka me dom pengarna ja hadde=) å gla e ju ja för de....finns ingen som vill hjälpa mej plocka ur motorn i stockholm??? mvh pezen Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.