|
|
|
|---|---|
|
Jag har ett problem... När jag kör för fort, som man lätt gör och vill göra när man kör BMW. Så surrar det från min vindrutetorkare. Min mekaniker sa att dom gärna blir lösa ur fästet när bilen blir gammal. Men kan man göra något åt det, utan att byta hela systemet alltså? Eller måste man leva med det? -= BMW! Do I need to say more? =- | |
|
Är du säker på att det kommer från vindrutetorkarna? Jag har ett kraftigt surr i min bil, men det kommer från kupefläkten, och kommer när man kör i över 130kmh. |
|
|
Jepp, säker... Det slutar nämligen så fort man använder torkaren, ända tills den kommer tillbaka i utgångsläget då börjar det igen... -= BMW! Do I need to say more? =- |
|
| Hade samma problem men det var plastgallret/täckskivan under torkaren som skyddar kupeluftintaget, Alla "plastplupparna" som håller denna var ej riktigt fasttryckta, | |
| Kan bara instämma i BMW_MAN upplevelser. Över vissa hastiheter hade jag ett durrande om var irriterande. Upptäcke precis som BMW_MAN att täckkivan var lite lö, dvs sat inte tight mot rutan och då kom ljudet. Bara att fästa den ordentligt så slutade det. | |
|
Okej, det ska jag testa omgående, jag tittade inte på det när jag kollade utan på större saker, som ifall själva torkaranordningen satt eller inte... Tack för tipsen... -= BMW! Do I need to say more? =- |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.