|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
| har du några bilder? helst kvällsbilder så man får se dom in action... | |
|
Jag kan ta några ikväll så slänger jag upp dom imorgon om du vill? |
|
|
Såg lite konstigt ut med klarglas,men de kanske bara beror på att man inte är van att se de..? Tyckte realcar sattsen såg helt okej ut om man jämförde med dom riktga insattserna,tyckte inte de va så himla stor skillnad...eller är de större skillnad i verklighetn kanske? |
|
kennie_535 |
jag hade gen V men någonntycke de va kul att vandalisera men håller på att bygga tillbaka de men de är dyra så de blir dioder så länge lägger upp bilder om ca 1-2 veckor beror på hur lång tid det tar att få hem grejerna och montera |
|
Jag betalade ca 2900:- inkl. moms och frakt från Schmeidmann //Simon |
|
|
Baader - Här kommer några bilder... Hann inte ta några seriösa bilder men men... :P Länk Länk Länk Länk |
|
| snyggt!! | |
|
Jo, jag är rätt nöjd faktiskt... Har inte orkat monterat ögonlocken än. Det kommer nog göra gott o få dit dom... :) |
|
kennie_535 |
den var bättre men hur är de på dagtid då |
|
I mycket skarpt solljus är det lite svagt kanske men annars duger det gott! Tycker dom lyser väldigt tydligt faktiskt... |
|
kennie_535 |
jo och dom ska vara e-godkända vad ja vet |
|
Japp, stämmer bra! Dom är E-märkta... :) |
|
| hur fäster man ögonlocken på e34, är det i huven? | |
|
Baader - Du antingen skruvar, limmar eller använder nån stark dubbelhäftande tejp för att fästa dom. Och nej, dom fästes inte i huven... Det är på grill-halvorna. |
|
kennie_535 |
jag har de tjocka stora ögonlocken och dom har jag bara skruvat i plasten som sitter runt lyktorna fast jag skruvade innifrån motorummet ner så att skruvarna inte syns |
| synd att dom är så dyra annars hade jag oxå skaffat. billigaste jag hittat är lite över 400kr | |
| för att det ska se bra ut med ae på e34 måste den ha snygg spoiler och ögonlock, annars usch.. | |
|
Baader - Så jäkla dyrt e det la inte med 400:-?? ;) I värsta fall kan du ju testa o göra själv... daweb - Ligger lite i det du säger... Det gör sig kanske inte riktigt bra med en helt original 518i. :P Men däremot med en M5 front blir det kalas tycker jag! Ögonlocken gör grymt mycket oxå... Ser lite wierd ut nu när ringarna lyser hela vägen runt... :/ |
|
kennie_535 |
ja betalade bara 200 för mina ögon lock begangnade visserligen men dom varinte använda inte ens lackade lr med skruv hål lr nått |
|
Har för mig mina kostade 600:- eller nåt... :/ Grym passform och kvalité var det iaf! :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.