|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
En liten jämförelse, min annons: Länk Jag begär alltså 95' mer för min bil... Och vad fär man för denna "merkostnad"? Jo: ...2 år nyare bil ...ca 2000 färre mil ...61 hk mer ...M3-speglar och M-paket ...AC-Schnitzer 18"-fälgar (som ev är jämförbara med Ace Bima-fälgarna) Så det är upp till ev 3xx-spekulanter att bestämma sig för: -hur mycket pengar de vill lägga -och vilken motor resp utrustning de vill ha / Joakim Länk |
|
|
Degen, bekymmret är att många köpare stirrar sig blinda på priset, så även jag, pengarna ska helt enkelt ut. Skulle tro att du agerar på samma sätt när det är dags att köpa själv eller? Hur många köpare resonerar enligt flosklen "man får vad man betalar för", desto fler säljare, eller hur...? |
|
|
Den 330ci verkar vara ok. Fick en bild invändigt och den såg ut som ny, kul med navigation och tv också... Milen är inte så kul dock, men alla bilar kommer ha gått dom milen så småningen om. Själv som kör 500 mil om året spelar det ingen roll. /Daniel |
|
|
Fin 330 Ci tycker att det är rätt pengar för en sådan bil. Det är självklart att den skall vara dyrare eftersom den både har mer effekt och utrustning. Ville ha en sådan själv men ekonomin tillåter inte för en sådan. Devan |
|
|
Du får 115 tusen för bilen =) /Daniel |
|
|
Som jämförelse. En kompis till mig köpte för en vecka sen en 323ci, 99:a. 8000 mil, svensksåld, halvskinnn, silvermet. för 109.000:-. Servad och nymonterade länkarmar innan bilen togs över. Det är ett riktigt bra pris tycker jag. Det kan dock inte räknas som normalpris enligt min bedömning då han gjorde ett riktigt kap. Kap gör man sällan när det handlar om bilar men i detta fallet kom han över bilen "för billigt" om man kan uttrycka det så. |
|
|
Tyvärr Danne säljer inte den för det priset. Det priset som utannonserat är det som gäller. Jag har fått 135 tusen från en firman som jag köpte bilen ifrån. Det var mycket billigt för en E46 om den kostade endast 109 tusen, det är ett kap om allt fungerar som det skall. Får jag inte ut de pengar jag vill ha så behåller jag bilen förlorar redan 50 tusen på det pris jag satt ut den för. Devan |
|
|
Ååååå vart hittar jag en för 109 tusen.. Måste ha bil nu!!!! /Daniel |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.