|
|
|
|---|---|
|
Alla här vet väl hur toningsspray funkar. Sådan man tonar lysen med. Det brukar bli väldigt snyggt på lysen och lyktglas. Min fråga är om någon här tonat rutorna med detta? Är man duktig med spray borde det ju bli bra då man slipper skarvar hårstrån och bubblor. NÅGON SOM PROVAT? | |
| en polare provade och det blev typ kattskit men det såg bra ut utifrån | |
| Det blir hur bra som helst om man bara rengör glaset väldigt otdentligt först. Ännu bättre blir det om nån som kan måla håller i burken. | |
| CJ Glastjänst i Teckomatorp tonar rutor professionellt med lack. Antar dock att dom använder annan färg än toningsspray som vem som helst kan köpa. | |
| Använder man toningsspray på rutorna bilr de ganska svårt att se ut innefrån,blir liksom lite suddigt på nåt sätt..men de blir rätt snyggt utifrån... | |
| Ok... Tack för alla svar.... Stämmer nog att det kan bli suddigt innifrån å de är ju inte bra... Man får ta sig en funderare å kanske prova på någon annan skrotbil bakom ladugården... | |
|
hoho :) vad kostar en flarra? Kan bli perfekt på vinterbilen! |
|
| Kostar 80:- för en 150ml flaska på mekonomen. | |
|
tja jag har toningsspray på rutorna och det är jätte fint och det blir inte suddigt innifrån inte på min |
|
| Ok.. Verkar ju som det går att få till då... Har även provat på en gammal ratbil och det gick väldigt bra.. klart och fint.. Tror att man ska köra de på bmw:n me.. iallafall bakrutan... | |
|
Hahaha, Vad fan gör man sen om det blir skit? Bra ide dock, kan bli riktigt snyggt om man får till det snyggt! Men är det inte svårt att få till det jämt? Shake That Ass |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.