|
|
|
|---|---|
|
Finns det att köpa..? och hur Fn lyckas man mend att byta dom..? är ju helt omöjligt att få fasst nedredelen på dom.. någon som har gjort det eller nhar någe tipps..? //Danne | |
|
det gäller en e 28:a //Danne |
|
|
Hmm... har för mig att de kallas för "shadow line", och de ska visst gå att köpa på BMW. Vad de kostar och hur man byter dessa vet jag tyvärr inte.... Till en E39: så kostar dessa ca 3900kr + ev klips. Se länk: Länk // Jögge Länk |
|
|
3700kr ska det stå! (rätt tråd denna gång) :-) // Jögge Länk |
|
|
Jag har nyss haft bort alla listerna på min e28:a och lackat dom svarta och plockat ihop allt igen. Vad menar du med den nedre delen av listerna? Länk Mvh Tjäder |
|
|
på framrutan så har den nedre delen (kromlisten) fippat ur ni nederkant å ja får faan inte tebax den... lackat den... vågar mig inte på det gå ju aldrig att få det att sittap å krom... om man inte har nå dunder medel å grunda med förståss.... //Danne |
|
|
Jaha, den är lite jävlig att få dit. Jag smorde med lite smörjmedel på sprayburk och sedan gick det lite lättare. När det gäller det här med att lacka listerna så går det bra om man mattar ner ordentligt med typ p 320 sandpapper och sedan grundar innan man lägger själva färgen. Det gäller att få bort all ytbehandling vid nermattningen, annars kan det släppa senare. Det är i alla fall min erfarenhet. Länk Mvh Tjäder |
|
|
vet ni hur man får bort dessa lister på e34? tänker på dom vid dörrarna och bakrutan.. |
|
|
okej måste fan testa det hålerpå å bli tokig när den ska spreta ut...!!! okej det visste jag men ja har inte lyckats hitta någon grundfrärg som duger ska man typ ba ta någon riktig pensel färg..? på en e34 mm ja du har jobbat lti em dom men tror dom sitter me sådan där svart klet... om det är om ja tror du menar iaf... //Danne |
|
| m20power ska man försöka peta bort dom försiktigt alltså? | |
|
jepps om du nite ser att det sitter några andra låsnignar men om du e osäker så ring bara på en BMW verkstad å fråga... //Danne |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.