|
|
|
|---|---|
|
Jaha, Då håller man på och renoverar sin 325:a... Har precis rivit isär hela växel lådan... och till min föga förvåning så var alla syncronings fjädrar av utom 1!! Ringde till bmw... Dom sa att fjädrarna hade utgått... Men man kunde beställa hela syncrings satser, dvs för alla växlar... dvs 3st skulle det bli totalt då... vilket skulle kosta 4800kr... Aldrig att jag tänker köpa grejer för 4800kr när jag bara behöver 9st små fjädrar! Så min stora fråga är... Vet någon vart man skulle kunna få tag i syncrings fjädrar till en getrag 225 låda!? I värsta fall får jag väl ta och gå in på clas ohlsson och köpa lösa fjädrar som är något så när på likadana! Tacksam för svar! Shake That Ass | |
|
Jag fick samma svar av BMW när jag renoverade min låda. Tog och gick igenom fjädersortimentet vi har på jobbet och hittade ett par som var nästan likadana. Annars kan du kolla med Peder på Mobimech Länk som är kung på att renovera Getrag. _______ //Niklas |
|
|
Fi fan! Tack så hemskt mkt för svaret! ska genast ringa dit! =) Tusen Tack Shake That Ass |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.