|
|
|
|---|---|
|
Syrran och hennes man ska flytta till Tyskland och ska sälja sina bilar. De har en 97:ans 735 som är manuell, skinn, el stolar med minne, Klima och det vanligaste utrustningen dock ej navi. Bilen har under de senaste åren fått nya katalysatorer, ny kylare och ny koppling. Den är servad regelbundet och är i normal skick.( vill inte skriva fint skick då alla har sin tolkning på vad på vad det är) den har gått 17000 mil, och haft samma ägare senaste 4 åren, import och milen kollades med BMW när de köpte den. Den är blå metallic med ljus skinn. (kommer inte ihåg vad färgen heter.) Vad tycker panelen, vad är den värd Mvh Abbe Dagboken: Länk | |
|
Svårvärderad. Skulle tro att ett annonspris på 80KSEK är en bra nivå att börja på. Vad det slutar sedan är svårt att säga, kanske tom nedåt 60KSEK, 735 är en udda modell, samtidigt som automat är mest efterfrågat på sjuserien. Eventuellt kinkigt att inte navigator finns också. |
|
|
Vi diskuterade just det här med att den är manuell, vi var nog inte helt fel ute i tankarna med vår värdering. Vi pratade om annons pris 70-80 någonstans med prutmån. Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
|
Bara att försöka sälja så snabbt som möjligt helt enkelt. |
|
| Vet en valskott -97 740 4.4 manuell som saldes nyligen, later ungefar likvardig med ovanstaende bil i ovrigt. Utgangsbud i trakten kring 70-80 gav inga seriosa kontakter. Det ma lata cyniskt, men jag tror att allt over 45-50 i slutpris for en manuell 735 -97 ar positivt. | |
|
Julafton som köpare av manuella e38 mao! |
|
|
Jag som har fått för mig att manuell är ett plus på 7-serie pga bräckliga automatlådor.. Iaf på 740-750. Men jag skulle tänka mig ett slutpris på max 80000.. Brudar Bärs BMW! |
|
|
Hej Abbe! Jag är eventuellt intresserad av bilen. Finns bilder så skicka gärna några till asbrink82@hotmail.com. Det vore också bra om du kunde maila registreringsnummer, så kan jag titta upp försäkringen. Tack på förhand! Tobbe, Sandviken |
|
|
Åsbrink, jag har varken reg nr eller bilder just nu, syran och de är i tyskland fram till helgen. Jag ska ordna bilder och reg nr så fort de kommer hem. Det som ska göras på bilen just nu är byte av fram rutan annars är den helt ok! (kanske att jag har en halv dåligt bild hemma) Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
| Abbe: Okej, du vet att jag är intresserad i alla fall. Du kan väl maila mig då när du fått tag på regnummer och bilder! Tack.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.