|
|
|
|---|---|
bole |
Det är så att jag har en DEFA 401-G larm och problemet är att den går igång såfort nån SAAB nya 9-3 ägare öppnar eller låser sin bil dvs om min bil är i närheten av en ny saab 9-3 så och dess ägare fipplar med sin fjärrkontroll så går mitt larm igång. Är det någon som har nån förklaring varför det blir så? Har varit i kontakt med par larmfirmor och tom lämnat in bilen men utan resultat Tack i förhand --- Min: Länk Länk |
|
ta kontakt med defa själva (agenturen) och upplys dem om problemet. De borde vara intresserade av detta för vidareutveckling av larmet. Om inte annat är det nästan alltid smidigare att "gå på" agenturinnehavaren/leverantören själv. lycka till och återkom gärna med vad de har svarat. mvh Martin |
|
bole |
nu är det bevisat...kom en kille och parkerade sin saab 9-3 såfort han låste upp eller låste bilen så går mitt larm igång...MYCKET konstigt..ska ringa defa imorgon och kolla upp detta :/ |
bole |
Har ringt KG Knutsson som är aukt. ÅF för DEFA i sverige som berättat att detta redan hänt på en annan E46-a. Man ska byta larmcentralen i bilen, och det kommer de att göra på garanti. Tummen upp för KG och DEFA då :) --- Min: Länk Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.