|
|
|
|---|---|
|
hej alla glada tänkte höra om vad man kan begära för fälgarna det är 9"bak,8" fram har jag för mig alltså ifrån nurnbergringpaketet.mönsterdjupet på däcken är 6mm fram och 4mm bak. det finns skrapmärken på 3 av fälgarna.vad skulle ni begära ca pris? | |
Gemini__ |
Nu är jag dryg med det finns inget som heter "nurnbergringpaket" =) Förövrigt hoppas jag du får en bra värdering av ngn insatt person här på forumet. //Thomas |
|
Jag sålde ett par sk. M5 3.8 fälgar med Michelin Pilot Sport ca 4mm kvar för 5000:- . Dock inte det sk. Nürburgring Paketet utan endast 8"x4st. De här var dock för drygt två år sedan. Jag skulle tippa att du kan få ca 6000:- för dem. Mvh. Patric Min E38 Länk BMWCS #4598 |
|
| då kan inte mitt pris på 4000 va aldeles för dyrt iallafall,de jag trodde var att med nurburgring paketet så var fälgarna bak 9" istället för 8" runtom rätta mig om jag har fel. | |
|
Är ingen expert på M5:an men vad jag läst mig till så skall det sk. "Nürburgring Paketet" på M5-sedan innefatta : EDC-dämpare, 19mm krängningshämmare bak, 9" fälg bak (touring hade det från början), nedre partier på bilen grålackade. Säker så finns någon till skilnad, men det här är vad jag känner till. Nej 4000:- är inte dyrt om de inte är allt för skrapade Mvh. Patric Min E38 Länk BMWCS #4598 |
|
|
ZORG: om fälgarna finns kvar är jag intresserad, vill ha såna på min 3,6a. /Micke BmwCS nr05419 Länk |
|
|
Micke169 jag ska ta hem dom ifrån jobbet nästa vecka,då kan jag ta några bilder och maila över dom till dig. |
|
|
ZORG:Jättebra, skicka bilder så kanske vi gör affär. /Micke BmwCS nr05419 Länk |
|
|
Micke169: se upp så dina inlägg inte blir raderade! Tydligen så tolkas det som köpes annons. Mitt blev det när jag ville köpa samma som du! Konstigt.......... /// Kristian |
|
|
Tipsaren: Jo mina inlägg har blivit raderade förr och då bl.a när jag ville varna för en oseriös M3:a som jag kollat på som låg på blocket, tycker det är tråkigt att fler ska behöva åka i onödan men så fungerar det kanske. /Micke BmwCS nr05419 Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.