|
|
|
|---|---|
|
Jo, jag vill veta vad ni andra BMW-nissar tycker är dom snyggaste baklyktorna, samt sidoblinkers till en 325. (svart). Just nu kör jag lexus baklampor. Sen ang. toning, vad har ni för heta förslag där? Nivå 1 fram och nivå 2 på de tre resterande? (Nivå 1-5). Vinge? Ja, jag vet inte vad den heter som sitter på min, men ni kan ju kolla på bilden annars. Passar den eller har ni något annat att rekommendera? Seriösa svar, tack! //tompa | |
|
Röd vita klarglas bak , vingen bort finns mycket snyggare om nu vill ha en, bort med fula lexuslysen din bil är ju en Bmw! Lelle BMWCS 03900 |
|
| Vita glas samt ingen vinge,toning håller damer på med hos hårfrisörskan. | |
|
Heh, originallysena är riktigt fula, men däremot Rödvita klarglas är snyggt. Vingen, är den verkligen så ful? :( Men om jag nu ska byta vingen har ni någon att rekommendera? //tompa |
|
|
Röd/Vita baklampor.. Ljus toning runt om... M3 E46 vinge... perfekt ;) som jag hade på e36an =) |
|
|
Spajjs, bild på den? :D //tompa |
|
|
Jag har klarglas röd/vita. Synd bara att det endast finns en modell av denna. Jag har funderat på att röktona den röda delen...så det blir klarglas svart/vitt. Kan ju vara nått. Vinge kör jag med M3GT. www.dnstrading.se |
|
|
rassau: har bild på min info om du klickar på min "gubbe". mvh Daniel |
|
|
Personligen så hade jag skippat vingen och satsat på en lite mindre vinge, typ den som sitter på sportpaketen till e46 ( msportpaket syftar jag på nu) Lexuslampor på en bmw...så fel i mina ögon, men smaken är som baken. Gå på vita blinkers istället, mycket finare. Satsa på ett litet skönt avgassystem, rekommenderar Eisenmann eller Supersprint. Toning, är väldigt indivudellt, gillar du det, så kör, men gör man för mycket med bilen så ser det bara överstylat ut, så satsa på lite "diskretare" tuning. Mina funderingar bara Ha det! |
|
|
Gå in på närmsta resebyrå och boka en resa om du ska flyga! Annars ge fan i vingarna! För jag tror verkligen inte du behöver marktrycket... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.